Strateški plan rada i razvoja za razdoblje 2017. – 2020.
OPIS TVRTKE
Naklada Ceres d.o.o. izdavačka je kuća bogate povijesti, osnovana davne 1992. godine od
kada je objavila više stotina vrijednih naslova. Od samog početka svoga postojanja Naklada
Ceres ustrajno radi na promicanju značajnih suvremenih i klasičnih djela hrvatske i svjetske
književne baštine, ali i na formiranju manje poznatih autora. Samo neki od značajnijih
književnika i pisaca čija su djela objavljena su Dragutin Tadijanović, Stanko Andrić, Marko
Marulić, Petar Šegedin, Luko Paljetak, Albert Camus, Gustav Flaubert, Gabriel Garcia
Marquez, Samuel Beckett, Bela Hamvas i drugi.
Tijekom dugogodišnjeg bavljenja izdavanjem knjiga Naklada Ceres stekla je ugled i postala
izrazito profilirana izdavačka kuća, osvojivši brojna hrvatska i inozemna priznanja kao i
pohvalne književne prikaze i kritike, ponajprije za pomno odabrane, ukusno uređene i
priređene knjige čime je privukla čitatelje intelektualnog profila.
MISIJA
Izdavati vrijedne knjige domaćih i stranih autora, prijevode stranih djela na hrvatski jezik,
popularizirati naviku čitanja Ceresovih izdanja te proširiti čitateljsku publiku.
VIZIJA
Vizija Naklade Ceres je postati široko prepoznatljiva nakladnička kuća visoke kvalitete i
umjetničke vrijednosti izdanih naslova koji će biti lako dostupni svim zainteresiranim
čitateljima od kojih će Naklada moći kontinuirano i pozitivno poslovati.
VRIJEDNOSTI
Vrijednost Naklade Ceres očituje se u zadržavanju visokih standarda i vrijednosti izdavanja
knjiga koji ne podliježu komercijalizaciji i umjetničkom osiromašenju proizašlima iz
modernih uvjeta tržišnog poslovanja.
CILJEVI
povećanje broja izdanih knjiga (10 – 20 knjiga godišnje)
češće sudjelovanje na sajmovima knjiga i festivalima
održavanje promocija izdanih naslova i njihovih autora
suradnja s jedinicama lokalne i regionalne uprave (Grad Zagreb i ostale županije) kao i
s tijelima državne uprave (Ministarstvo kulture RH, Ministarstvo znanosti i
obrazovanja RH) te prijava na natječaje u domeni nakladništva
suradnja sa stranim institutima u Hrvatskoj (francuski, talijanski i dr.) u cilju
potpomaganja izdavanja knjiga
suradnja s knjižarama te gradskim i narodnim knjižnicama u cilju prodaje naslova
Naklade Ceres
suradnja s književnim udrugama u cilju prijave na njihove natječaje
korištenje novih strategija reklamiranja, promocije i prodaje knjiga
provođenje aktivnosti vezanih za poticanje čitanja i povećanje čitateljske publike –
osnivanje „Kulturnog kluba Ceres“ preko kojeg bi se članove, sadašnje i potencijalne
kupce informiralo o planovima i programima izdavanja knjiga, promotivnim
aktivnostima i ostalim događanjima u našoj nakladničkoj kući
u sklopu „Kulturnog kluba Ceres“ održavanje promocija, javnih čitanja, rasprava,
predstava i susreta s književnicima po većim hrvatskim gradovima
gostovanja na televizijskim i radijskim kulturnim emisijama te tiskanim medijima u
svrhu promoviranja Ceresovih izdanja i aktivnosti
SWOT ANALIZA
Prednosti
kvalitetna i vrijedna izdanja
dugogodišnji ugled i priznanje među kulturnim institucijama
mogućnost profiliranja i manje poznatih autora
pohvalne književne kritike, prije svega za pomno odabrane i priređene knjige
dobra suradnja zaposlenika i suradnika u procesu pripreme i izdavanja knjiga
Nedostaci
nepovoljni gospodarski uvjeti i slaba kupovna moć
nedovoljno vlastitih financijskih sredstava za izdavanje knjiga
nedovoljno vlastitih financijskih sredstava za promidžbene akcije
smanjenje čitalačke publike i kupaca knjiga
nedovoljno poznavanje Naklade Ceres među širom čitalačkom publikom
OČEKIVANJA
veća produktivnost Naklade Ceres
povećanje čitateljske publike i popularnosti Naklade Ceres
potreba za dodatnim zapošljavanjem novih zaposlenika
obogaćivanje hrvatske i europske kulture djelima domaćih i stranih autora